massa att ta igen

helgen blir då ingen slappe helg det är rätt lugnt känns som jag varit sängliggandes tillräckligt så tänkte ta tillfället i akt och kom i kapp i skolan..
det var jätte roligt att komma tillbaka är så pepp på detta så pallar inte direkt ligga på latsidan utan vill göra mitt bästa..
dom i klassen tyckte också att det va jätte roligt att se mig på fötter igen.. vilket bara va roligt :)
satt brevid en kvinna idag som jag inte suttit brevid tidigare.. hon va jätte snäll och förklara sådant jag inte förstod, har även fått låna hennes anteckningar över helgen så att jag kan skriva av dom, har dock kommit fram till att det är väldigt svårt att fårstå någon annans anteckningar när man inte varit på föreläsningen så hon lär få förklara en massa för mig sen.. haha stackarn o.O
vi som tyvärr missade österjörn internatet får göra en själv ransakande hem uppgift vilket jag också tänkt hinna med i helgen.. och läsa någon engelsk artikel som tydligen ska ligga på PP (ping-pong, fina namnet på vår webplatform) till vårat grupp arbete.. vilket min grupp tydligen inte jobbat ett dugg på mer än och leta upp artiklarna under veckan jag varit sjuk.. iofs så tog österjörn 2 dagar så det är juh förståligt..  dock förra veckan när vi hade lite andra artiklar att läsa så läste jag min och svarade på lite stödfrågor, som vi fått av läraren, på en kväll tog kanske 2 timmar max.. så hade vi kunnat göra en sammanställning och leta nya till nästa vecka.. men nu så får vi göra dubbelt nästa vecka istället..
men det löser sig nog det med vi får juh hinna i tid helt enkelt.. inte mer att göra åt saken..

Kommentarer
Postat av: Emelie x2

Usch då, inte kul att behöva ta igen saker, själv har jag en massa och ta igen också, men pga av att vi har flyttat hela veckan och Davids föräldrar varit här och hjälpt till att flytta och städa, kan inte direkt säga till dem att de får bära så läser jag ;) Fast jag har som tur är inga kompletteringar. Bara inlämningsuppgift som ska in imorgon natt senast i min extra distanskurs tagit mig vatten över huvudet som jag inte hunnit börja på än =S

Lycka till med din plugghelg! Jag pluggar också hela helgen så jag kan skicka mina plugg moraliskt stöd tankar till dig som också sitter och pluggar =)



Puss Puss /Emelie

2009-01-30 @ 21:53:34
Postat av: Draken

Skönt att du är frisk igen, hoppas allt är bra där uppe o lycka till med plugget nu.



Kram Draken ;)

2009-01-31 @ 00:22:15
URL: http://syntdragon.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Puss, puss saknar dej hjärtat

2009-02-02 @ 12:08:54
URL: http://www.lottasliv.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0