Lördag 10/1-09

då va lyan fixad ett litet möblerat rum på frögatan.. gulligt där verkade vara badkar :) det är juh skönt :)

jag oh andreas ska skriva andrahands kontrakt på min lgh måndag eller tisdag.. och jag ska vara ute tills på fredag shit i helvete vad fort det går nu o.O


här är en bild på mitt rum.. jag ska bo i 1643, 1800kr/månad då ingår allt.. lite lagom kan jag tycka :)
det stod inget om att man inte fick ha djur så lilla love får följa med upp.. det börjar bli jävligt spännande men samtidigt jävligt läskigt..




Kommentarer
Postat av: Mamma

Så skönt det löser sig så snabbt med lägenheterna för dej!!Den högre makten jobbar verkligen till din fördel, i denna flytten ser det ut som. Det är nog meningen du ska flytta 130 mil från mej :(

2009-01-10 @ 14:46:22
Postat av: Mamma

Det är ett litet rum du fått, jag ser inte hur många kvm det är på heller? kolla upp if du kanske kan ta det stora rummet.

2009-01-10 @ 19:30:53
Postat av: Autumn

det är på 22kvm om jag inte mins helt fel.. ocj jag tycker attd et känns som att det lilla räcker.. blir juh tomt om jag skulle ha det stora.. har knappt några saker med mig juh o.O

eller jo det blir juh mycket att bära men men.. :) hoppas att ni kommer upp idag :)

2009-01-11 @ 12:21:36
Postat av: Malin

Vafaaaan.. Så det blir verkligen Ske-å? Vill att du ska få komma till Umä juuuu!;P

2009-01-12 @ 00:07:41
URL: http://sugah.blogg.se/?tmp=1200024

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0