halsfluss

i natt så vakna jag i en pöl av min egen svätt.. det va inte så jätte trevligt..
idag så har iaf febern gått ner är.. vilket är skönt känner mig lite pigg för första gången på 5 dagar.. är dock fortfarande jätte tjock i halsen och det gör ont när jag sväljer.. men det är väl borta tills i morgon skulle jag tro.. vilket skulle vara jävligt skönt.. vill inte missa förmycket av skolan redan andra veckan.. missar redan österjörn internatet vilket suger fett för såg verkligen fram emot det..
har som tur är inte missat mer än att jag kan ta igen det.. 

nej nu ska jag ta och diska allt som bara byggts upp till ett jätte berg nu när båda varit helt väck.. ska ta molgans låda och ägna tid åt henne för hon har tyckt att vi har varit dunder tråkiga som inte har orkat med henne.. :S
får nog dra över en runda med dammsugaren på mitt rum ochså för här är kattsand lite här och där även om jag har en sån fansy kattlåda som hon går in i.. :)




update,,

detta är mest för att klaga om jag ska vara ärlig o.O jag har sjukligt mycket film och serier,..men ändå så jag inte hitta något vättigt att titta på.. inte något! o.O har hittat en del värdelösa filmer som tagits bort..
gjorde lite mat i mitt väldigt pretentiösa försök att få något i mig.. men pastan kändes som taggtråd så skrinlade den iden ganska så fort.. o.O
aja bolibompa är slut så dax för mig att sova eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0