fredag 9/1-09 bostad?

letar lite bostad idag, kolla på skebo.nu måste kunna komma till min mail då.. vilket jag inte gör på jobb as jobbigt receptionisten va inte direkt trevlig i heller.. så det blir väl kollektiv med ett gäng som jag inte känner.. bara man kan låsa sin dörr så att dom inte är stygga vid molgan när jag är borta.. fan måste as mycket saker med mig när jag drar upp. täcke, kudde, laptop, kläder och sen va där inte grytor och sånt där uppe.. hmm ja jo vi får allt se hur detta går.. känns jävligt konstigt att försvinna så långt bort..

nej nu tog skrivklådan slut känner att det mest blev mummel av det hela..



lite fortsättning här nu då, har en kollega som förmodligen komnmer att hyra min lgh.. yippi!! slipper lägga upp den på blocket! :)
inte lyckats hitta något i skellefteå, folket där uppe är dåliga på att svara i telefon o.O
kolla tåg priserna isch, isch dyrt om jag ska hålla i planen på att jag mellanlandra med molgan i sthlm så ska jag vara glad om jag kommer under 1200:- fan vad dyyyyrt det är typ vad jag har kvar på mitt konto.. O.o it sucks!! and it sucks big time!!

sen har jag precis börjat skaffa mig mer "riktiga" vänner här uppe, sånna som man inte bara festar med utan umgås med när man är nykter också.. allt sånt bara *poff* borta.. men det är väl som dom säger  "är dom riktiga vänner så fins dom kvar när jag kommer hem igen"  ojojoj.. nu sa jag "hem" om hässleholm cheeses!!

nej nu är det bara en timme kvar tills det är en timme kvar av jobb.. det du det resonemanget är inte att leka med :P
och då ska jag hem och fortsätta packa.. sno lite lådor och bubbelplast från jobb :)
sen får vi väl se vad kvällen har att erbjuda.. om någon av mina nyfunna vänner kommer upp och kollar lite film med mig.. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Som om jag inte tjutit tillräckligt över att du åker från mej.Så blev det ju inte bättre av att lyssna på Whitny Houston låten. Jädrans unge!! Nu ska jag gå och torka tårarna, puss Mamma

2009-01-09 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0