skivor, generatorer och vevaxlar

Igår vid 11 tiden på förmiddagen börja jag köra upp i landet kör 23an till Linköping.. Dock så fick jag ett linte mindre bil haveri utanför Linköping i en håla som heter Kisa, den stora skivan på vevaxlen som håller remmen som går till generatorn trilla av eller rättare sagt trilla i sönder.. efter många om och men fick jag det lagat för ett bra pris och Körde vidare till Linköping. Där fick lille bilen fulltank och påfylld kylarvätska, själv drog jag i mig en veggie burgaare på donken.. Båda fit for fight leta oss fram till E4an och drog vidare till stockholm.. lille bilen somna på parkeringen direkt och jag däcka inne hos jimmy någon timme senare..
Gårdagen drog musten ur mig, med allt klödd och första gången jag kör så långt i ett, så tror att jag och lille bilen stannar här en natt till och drar vidare på nya äventyr imorgon..

soundtrack of today
Road to hell by Chris Rea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0