att jag inte lär mig

Igår så urartade Pelle och gjorde mig riktigt rädd.. skickade obehagliga sms och uppträde hotfullt.. nu ligger där i alla fall en polisanmälan på honom och en ansökan om besöksförbud. dock får vi se hur det håller upp jag svamlade ganska så mycket kändes det som.. jag tänker då inte gå själv till skolan längre, fan efter Justin så sa jag att nu vet jag hur man känner igen den munpilerade och kontrollerande typen så nu kommer jag slippa dom.. men ack så fel jag hade, Tess har i alla fall lärt mig att jag måste börja säga nej, hur synd jag än tycker om personen så måste jag säga nej om jag inte vill eller kan..  inte visste jag att jag av alla människor med en vilja av stål hade problem med att säga nej.. var dag lär man sig något nytt..
även om anmälan inte går igenom så har han förhoppningsvis lärt sig något och jag kanske slipper honom i fortsättningen.. eller så flippar han helt och hållet  när han får den.. och blir ännu värre.. inser att jag svamlat igen.. men var bara tvungen att få det ur mig lite..

soundtrack of today
Bittersweet by Apocalyptica feat Ville Valo and Lauri Ylönen
http://www.youtube.com/watch?v=xi1ArEPKlu0

Kommentarer
Postat av: Draken

KRAMA!!!!





GLAD PÅSK!!!!!!!!!!

2009-04-12 @ 02:26:27
URL: http://syntdragon.blogspot.com/
Postat av: Emelie x2

usch då, ja det är inte lätt =( saken med manipulativa människor är att de är mästare på det, och gömmer det väl i början... =/ Men jag är också sånn, svårt att säga nej till människor som behöver hjälp (finns väl en anledning att vi valt socionom..), man borde lyssna på sin magkänsla mer, jag ignorerar min allt för mycket allt för ofta, typiskt nog har den alltid rätt. Vi får gå en kurs i att lära oss att säga nej och att lyssna på vår magkänsla! ;)



Saknar dig!

Ta hand om dig!!

Pussar

2009-04-12 @ 14:28:11
URL: http://emiphoto.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0