ljus

är seriöst inte van vid att det är ljust mitt i natten.. klockan är nu kvarti tre och det är såå ljust, blir väldigt pigg av det..
nu är jag helt klar vaken.. ska upp vid 8 senast, börjar fundera på om det är lönt för mig att sussa nu..
kanske borde gå ut och gå en sväng.. hoppas att jag blir tröttare av det..

till ett helt annat ämne så tar Malin studenten den 11/6 och jag är så glad och stolt över henne.. du har kommit så långt och blivit så stark..
för de som inte vet vem det är jag pratar om så är det min förra samboa, vi hade vårt eget lilla kollektiv just när jag flyttat hem ifrån.. Malin och jag var inte alltid överens och ingen kunde bråka som vi, vi bråkade som systrar smällde i dörrar och hela den dealen det tog dock inte lång tid innan vi var vänner igen..
Malin du är som en extra syster du är en av mina bästa vänner och det finns inget i världen som jag inte skulle göra för dig.. Puss på dig och vi ses väldigt väldigt snart..

soundtrack of tonight är tillängnat Malin, detta är vår låt!
Kina Grannis strong enough




emeliex2    och my lickede boo malin.. kisses på er flickor saknar er så otroligt mycket

Kommentarer
Postat av: Emelie x2

Saknar dig snygging! När kommer du ner till Skåneland?? <3

2009-05-21 @ 18:31:56
URL: http://emiphoto.webs.com
Postat av: Jocke

Ja grattis till Malin, hoppas det löser sig med sömnen.



Kram.

2009-06-06 @ 19:32:41
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0