dagar

dagarna bara försvinner och jag vet inte riktigt vad jag gör med dom.. dom som bara flyter på..
mitt mående är lite som det är.. det består mest av förvirring av allt.. min värld är en smula uppochned vänd och jag finner det svårt att fokusera på studierna.. kännslor som jag har svårt identifiera spritter runt i kroppen som galna ping-pongbollar på speed.. ena sekunden är jag pigg och glad som en mört och and sekunden vill jag hellst lägga mig ner å själv dö..
 jag har fått en ny fräsch start här uppe.. problemet är att jag inte vet om jag är jag längre.. eller om jag projecerar ut en felaktig bild av mig själv.. tror att jag glömt bort vem jag är.. eller så har jag aldrig vetat..

soundtrack of today
Bleeding love by Leona Lewis

Kommentarer
Postat av: Malin H

jag förstår din förvirring gumman men jag tror att det kommer att lösa sig tillslut.. tänk inte så mycket på det utan bara var.. det är det bästa man kan göra <3



(min student är den 11 juni, du får JÄTTE gärna komma!!!)

2009-05-10 @ 00:59:38
URL: http://usewords.blogg.se/
Postat av: Hjulben

Instämmer med föregående.....förutom studenten ;-)

2009-05-10 @ 01:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0