Things!!

jag vet inte jag är så trött.. SÅ TRÖTT!!
har provat sova länge, har provat sova lagom och inget funkar jag är fortfarande så sjukligt trött..
jag kan inte fokusera på att läsa, läsa dessa akademiska artiklar som är sjukt tråkiga att läsa..
jag vill att detta ska funka.. jag vill verkligen det! älskar föreläsningarna jag älskar att suga i mig all denna information som lärare spottar ut sig, till och med tentorna är roliga..
det är detta jävla grupp arbete som jag inte gillar..  att inte få min extremt starka vilja igenom, att kompromissa.. jag har bott själv i min lägenhet i nästan 2 år kunnat göra som jag har velat när jag velat och inte behöva ta hänsyn till någon annnas åsikter.. så det är svårt att börja mötas på halva vägen..
sen har vi denna jävla hemtenta, som skrämmer mig.. som ska vara någon uppsats utan vättiga frågor.. det är inte ens tenta! det är typ en uppsats! en uppsats, jag är inte redo att skriva en uppsats tyckte det va jobbigt nog i grupp, även om jag inte fick min vilja igenom så hade jag dom andra där att falla tillbaka på, att hjälpa mig att formulera om jag behövde det.. men nu är jag själv.. helt själv! och jag kan inte koncetrera mig på skolan.. jag kan inte sätta mig ner och läsa/skriva det som ska göras.. har en bok som jag försöker läsa men såfort jag börja läsa i den så läser jag, men jag läser inte..
ibland så undrar jag vad jag gett mig in på.. hur jag ska tackla denna ny omställning av mitt liv? mina vänner och familj är så långt borta, här uppe finns det ingen som fångar mig om jag faller..
men sammtidigt tror jag att det är bra att dom är så långt borta, för hade nog haft ännu svårare att ha diciplinen att sätta mig med skolan.. om marie ringer och undrar om vi ska festa eller om familjen ringer och vill att jag ska komma på middag hos dom så hade jag nog haft svårt att säga nej, även om jag skulle läsa 3 kapitel den kvällen..

nej jag ska faktiskt försöka skriva lite på en uppgift även om jag inte kan fokusera på att läsa så kanske jag kan skriva några rader..

soundtrack of today
Here to stay by KoRn
http://www.youtube.com/watch?v=zbL6_vT-KoA

Kommentarer
Postat av: Emelie x2

Om vi inte har hemtenta samtidigt kan jag försöka hjälpa dig om du har fågor över formuleringar och sånt, jag får ju inte svara på frågor åt dig det är fusk ;p men att hjälpa dig hur du ska formulera för att få det att låta mer akademiskt kan jag inte tänka mig är fusk =) Hör av dig om du vill ha hjälp iaf =)



Och om grupparbeten, spana in min bdb med dagens (5 Mars) bild, säger väl lite om hur jag känner inför grupparbeten med ;) Tycker också det är ganska jobbigt, särskilt eftersom vi får nya grupper hela tiden så man har aldrig full koll på hur folk egentligen arbetar och får aldrig fram ett bra effektivt arbetssätt för just den gruppen.



Btw, tycker du borde skaffa headset och börja skypa lite med mig ;) Jag försöker dra ner på mobilkostnader och sånt men skype är gratis, nästan förutom strömmen hehe.



Puss med kram

2009-03-05 @ 08:04:44
URL: http://emiphoto.webs.com
Postat av: Draken

Du kommer klara av plugget vännen, krama om. Du är bäst.

2009-03-06 @ 21:51:01
URL: http://syntdragon.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Puss, puss, puss, puss, puss och en liten puss till!! miss u!

2009-03-13 @ 22:17:06
URL: http://lottasliv.dinstudio.se
Postat av: Mamma

Kämpa på min lilla älskling, jag vet att du klarar det! Ring hem till mamma och gråt en skvätt när det känns tungt. älskar dej jätte mycket min lilla snuttefis!! puss.

2009-03-13 @ 22:21:26
URL: http://lottasliv.dinstudio.se
Postat av: Anna

Hej! Kikade in lite på din sida. Jag tycker du är jätteduktig som kämpar på, det är så jäkla bra gjort! Kram till dig!

2009-03-23 @ 09:10:05
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0