Tisdag 6/1-09

Idag ser ut att bli ännu en slappe dag.. inget mig emot, kan trotts allt behöva det med tanke på all sprit konsumtion och all jävla stress på jobb.
Louise  vill baka vettikatten om jag pallar men kan alltid vara moraliskt stöd och titta på ;)
snart kommer jens upp till oss och dricker en kopp kaffe, senare så kommer katten och slappar med oss.. rätt så jävla soft..
Louise har tv så har varit lite klistrad vid den eftersom jag inte har någon själv, kan inte direkt påstå att jag saknar det, va fasinerad av reklamen typ den första timmen sen va det bara jävligt  irriterande.
jag är helt insnöad i min egen värld jag ser inte på nyheterna, läser inte direkt tidningen, har fått 3 månader av sydsvenskan av min faster men läser typ bara kultur delen, lyssnar aldrig på radio. och den där så kallade finanskrisen har jag bara märkt av när jag handlar ekologisk mjölk på macken för den har blivit en krona dyrare.. woow!!
på jobb så har vi slått alla års rekord i försäljning nu över jul och mellandagar så vad fan pratar folk om?? o.O

nu är jag bara jävligt pepp på att få alla svar från högskolorna ang urval 2 kommer väl på torsdag-fredag..

satt en runda på e-bay och kollade in lite roller skates.. fastnade starkt för dessa för dom kommer absolut passa min hårda tuffa metal-look.. hahaha!!



!min dröm sen många år tillbaka



faaaaaaaaaaan, det kliar på min stor tå, har kliat och kliat och det hjälper inte.. har seriöst funderat på att amputera den men då får jag väl sådana fantom kliningar i den.. o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0