So, goodbye. Please, don't cry




idag så fick jag reda på att jag kommit in på socionom i skellefteå.. det är väldigt väldigt långt bort från lilla hässleholm där jag har alla min vänner.
det kommer bli väldigt tufft att flytta så långt bort från allt det som betyder något.. men va fan kan alla andra studenter så kan väl jag..
ska hyra ut min lilla 1a i andra hand, så har börjat packa ner mina saker, Louise♥ kunde inte vara här och se det hon lämna av mig och fick vårdnaden av min matberedare (vilket är något av det käraste jag har, älskar att laga mat även om det inte intrfäffar speciellt ofta nu förtiden.) man såg tårarna stiga i hennes ögon när vi sa hejdå och jag kände att mina också var på väg, det är andra gången idag, och nu när jag skriver detta så är dom påväg igen..

plocka upp lite lådor från källaren vilket molgan (min svarta häxkatt)  tyckte va världes bästa så hon har fullt upp med att gå igenom dom och hitta något nyttställe att kalla sin säng

Soundtrack of today: I will always love you, Whitney Houston.. tillängnat  ♥Louise♥
http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0