några timmar

shit cheeses helvete..  nu börjar lugnet infinna sig i mig.. lghn är färdig städad och louises lhg ser ut som ett bobat horhus.. det ser verkligen ut som värsta tornadon har dragit fram.. hahaha, stackars pedanta tvillingsjäl får städa upp efter sin röriga vän.. det känns hämskt att lämna henne här i denna total missär..
MolGan har ogillat tillvaraon här så hon har bajsat bakom soffan o.O hon är så unfreash ibland.. vill bara städa upp det men lilla love snarkar i soffan hon somnade för 2½ timme sen..
mamma och anna kommer om en timme så kanske borde göra mig ordning.. skriver nog någon rad till på tåget upp till stockholm :)




nu är jag då i stockholm efter många om och men.. skulle köpa sista minuten till skellefteå men det gick inte för jag har tydligen inte fått mitt förskott som jag blev lovad så nu siter jag för tillfället fast i stockholm.. så chefen har lyckats missa viktiga saker igen.. roooligt..
brukar klara månaden bra men blev lite väl mycket utgifter denna månaden 2 hyror tåg biljetter etc etc.. nej vi får väl se om jag lyckas skaka fram dom sista hundralapparna ikväll.. *djup suck*

Kommentarer
Postat av: Anna

hej!

Hoppas allt e bra, tycker du är skitgrym som åker iväg och pluggar. Lycka till med allt. Kram Anna

2009-01-17 @ 21:37:41
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0