klödd 12/1-09

jag och andreas har skrvit på kontrakt på lgh nu skönt som fan.. :)
dock så klödda de sig med min lgh i skellefte jag får ta en annan och jag måste få någon av mina 1½ vän att hämta nycklarna åt mig för dom på skebo är minsan lediga på helgen så det fins ingen som kan lämna nycklarna till mig... här flyttar man från skåne till norrland på en vecka och dom kan inte ta 10 minuter av sin helg och ge mig en nyckel.. ajaj gissar på att dom håller hårt på helger där uppe.. själv mins jag inte när jag va ledig en helg senast o.O
nu är det exakt en vecka kvar tills jag har uppropet.. :)

idag så hoppas jag på att jag kanske kan fjäska mig till att sluta lite tidigare så att jag kan hälsa på josefin innan jag åker och packa lite till.. ralla runt lite i källaren hade inte varit fel att hinna med..

I will keep you posted ς

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med körkortet i dag! Morfar, mormor Maria och jag tänker på dej! Jag vet att du kommer att klara det. Spark i baken och en lycko kram! puss mamma

2009-01-13 @ 13:37:29
Postat av: mamma

GRATTIS till ditt körkort mitt lilla hjärta. Jag är så stolt över dej så du anar inte det bara. Älskar dej. Puss, puss från mamma

2009-01-13 @ 18:32:01
URL: http://www.lottasliv.dinstudio.se
Postat av: Malin

Oh my.. Har du tatt körkortet!? Grattis lylloooos!!:D Ååååh jag är avis!!

2009-01-14 @ 05:52:52
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Lotta

Saknar di blogg i dag. Älskar dej hjärtat. puss. puss, puss, puss, puss, puss, puss, puss och PUSS!

2009-01-14 @ 17:21:03
URL: http://www.lottasliv.dinstudio.se
Postat av: Christel

JÄTTEGRATTIS!!!!! Till både körkort och intagning.;-)

kramar

2009-01-15 @ 15:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0