klockan 6

vaknar klockan 6 och kan inte direkt somna om.. jimmy och fredrik har suttit uppe hela natten och är lagom flummiga nu.. fredrik är en lång väldigt smal kille som äter som en hel jävla häst!!
ska gå upp om en timme så funderar på om det är lönt att försöka somna om.. är jävligt seg ska nog försöka lite iaf..


ja då va klockan helt plötsligt 11  och jag är påväg mot sundsvall.. har haft ett gäng lustiga blodsocker fall plötsligt så får jag en total jävla karate fylle kännsla i ca 10 sec lustigt för jag har käkat frukost och så där idag..

vi hämtade väsk vagnen som vi lånat från stockholm c i grovsoprummet där den fått bo över natten.. tänkte att det är ändå ingen som tömmer det rummet natten mellan lördag och söndag.. slänger upp packningen på den och börjar den nästan 1 timme långa resan tillbaka till stockholm c.. molgan är inte direkt överlycklig av att vara på resande fot igen.. tror att hon är hungrig och grinig.. ville inte ge henne mat igår eller idag för att denna resan skulle bli så lång och man kan juh inte direkt rasta en katt som man rastar en hund så hon får vänta med maten tills vi kommer fram ikväll..

där är ett litet täcke av snö utanför fönstret och där är tjock is på sjöarna som vi paserar..

hörde maries meddelande på min telefonsvarare jag har glömt både smink, systemkamera och sällebälle hos henne.. det suger big time men inget jag vill att hon ska skicka.. kameran kan gå sönder för posten är inte snäll vid paket och tänk om sällebälle skulle försvinna.. då skulle jag avlida.. sällebälle är ett gosedjur som jag fick när jag va bebis..

nej nu ska jag nog köra igång en liten film  dom sita timmarna :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Isch buss-me no like! Hur lång tid tar det med buss sen? Hur ska du bo där uppe, har glömt att fråga Lotta..Kram anna

2009-01-18 @ 11:19:04
Postat av: Malin

Hey hur går det? Mohamed fick inga pengar den här veckan så han kunde inte fylla på sitt busskort, han har skitit i praktiken hela veckan med:/

2009-01-18 @ 22:58:29
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej hjärtat! Hoppas resan gick bra och att ditt rum är ok. Hör av dej när di skrivits in och allt är klart. Tänker på dej! Puss mamma

2009-01-19 @ 10:16:57
URL: http://www.lottasliv.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0