Dubbade skor och infekterade hål

sitter och pluggar lite.. men har kört fast på sista frågan.. *suck*
skulle vara filmkväll för de nya studenterna men får sitta hemma med den här artiklen som vi skulle fixa tills i morgon i min grupp så att vi kunde gå igenom våra findings imorgon..

imorse va det +grader inget kul för det innebär att att skiten smälter sen fryser och sen snöar det på det.. det blir skiit halt!!
var dag påväg till skolan så har jag halkat och nästan slått ihjäl mig minst 4 gånger..
har funderat på om man kan sätta dubbar på skorna?? hmm.. man kanske skulle införskaffa fotbolls skor där är juh nått dubb liknande på sånna.. *snille blixt*

sen innan jag stack upp så fick jag för mig på fyllan att jag skulle töjja hålet i mitt högra öra.. har fått ta ut smycket helt nu för det är så totalt sönder infekterat att det inte fins.. det bara pumpar ut var ur hålet och öronsnibben är stor som en tjernobyl makaron!!

imorgon så ska jag leta upp en bankomat och plocka ut pengar till boken som jag kopt i andrahand idag.. super gott ska jag 150kr för en bok i nyskick när den kostar typ 350 på bokhandlen.. vilket klipp :) ska även plocka ut pengar så att jag kan betala för utskrifterna i skolan..

Sen på eftermiddagen ska jag och förhoppningsvis Tess undersöka skellefte måste köpa markerings pennor och lite annat skol material och smink!! en kattlåda med för pallar inte ha kattsand i hela rummet för att molgan försöker att gräva sig igenom bottnen på sin provisoriska låda, ska ha en sådan med hus som hon kan gå in och som inte luktar så mycket för det är total avsaknad av ventilation i mitt och Tess rum så det börjar snabbt lukta kattlåda även om man rensar ofta..
jaa! jag ska lägga upp bilder på rummet och övriga lghn imorgon typ vill ha upp lite saker på väggarna och komma mer i ordning först..

detta är i alla fall campus.. 





  • hus C är socinomernas hus
  • hus D är datasalar
  • mellan hus D och E fins en cafeteria som heter cafe gränden
  • i hus E så har vi studnetkåren och ett gäng fina grupprum
  • i hus M så har vi ett as sort skit fint biblotek ♥
  • På hörnet i K huset så ligger student puben Treversen eller någotsådant.. det är Tess lilla skyddsling och hon har gjort massor för att förbättre stället :D
  • L delen så fins där en cafeteria till som hete Elvy lite fiffigt för där är en as fin "vy över älven" haha :P
  • hus G är för flexvux och KY utbildningar men eftersom vi är så många så får vi låna en av deras salar som heter pelarsalen
  • B huset tillhör Lule universitet så Tess går där



nej ska tillbaka till pluggande nu.. så ni får allt ha det så bra..


föresten så har jag fått lugg nu också.. väldigt gulligt måste jag säga ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du ringt vård centralen i dag??

2009-01-23 @ 11:07:20
URL: http://www.lottasliv.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0