lite nytt

jag vet att jag varit världsämst och inte skrivt något på väldigt länge..
varit en del i skolan och i måndags så börja vi en ny kurs.. i denna kursen är det så mycket böcker att köpa och så groteskt mycket att läsa att 80% av klassen fundera på att hoppa av och de andra 20% undra vad vi har gett oss in på igentligen.. en sak hade vi alla gemensamt det va att alla hade panik och inte riktigt förstod hur katten vi skulle klara oss igenom denna kursen när vi hade en nära döden upplevelse i slutet på förra.. o.O

igår så umgicks jag lite med Sara, en mysig tjej som blivit adopterad från Indien..
påvägen tillbaka till bilen så såg jag denna och va bara tvungen att fota den.. för herregud en videobutik för bara porr.. hur koolt är inte det :P
där va lite leksaker också men typ bara pytte pytte lite..



vi har äntligen börjat få lite värme här uppe nu.. pendlar mellan -5 och 0 gradigt.. skönt som fan snart denna helvetes kyla försvinner..
har hört om översvämingen för nått år sen när snön hade smällt bort.. där va vatten upp till knäna över hela frögatan.. men är juh skåning så är van vid översvämingar..

   

dessa bilderna tog jag påvägen hem från skolan en kväll när vi suttit där länge..

i lördags så jobba jag på Traversen även kallad travven, det är våran studnet pub med billig sprit.. inte riktigt som tysklands sprit men en 4a ligger på 40kr vilket är typ halva priset jämfört med en "vanlig" krog..
det va min första kväll och det va roligt.. får se när mitt barlag "puma" or something ska jobba igen..

tills på fredag ska jag ha läst en bok som heter "kalla det vad fan du vill" skrivit av Marjaneh Bakhtiari.. lyckades inte få tag i den i tid så Jones va en sötnos och fixa den på ljudbok till mig.. den är ganska så bra.. tycker att mormor borde läsa den.. :P där är en karaktär som heter Bertil som påminner om henne i vissa avseende..
på tal om mormor så har hon skickat en skarfs som hon virkat till mig, för att hålla sig syssel satt nu när hon försöker sluta röka.. jag blev väldigt glad för den är gullig och fin..  tack tack mormor..

soundtrack of today:

nu sitter jag och lyssnar på låtar från serien Greys Anatomy som ni säkert vet vilken den är så soundtrack of today är många låtar idag :) enjoy

where dose the good go by Teagan adn sara
http://www.youtube.com/watch?v=8RDdmfWsrsw&feature=related

breath (2AM) by Anna Nalick
http://www.youtube.com/watch?v=x7KYizBh1JQ&NR=1

Fools in love by Inara George
http://www.youtube.com/watch?v=a1j92Eall9U&feature=related

How to save a life by The Fray
http://www.youtube.com/watch?v=TmFi2snLr7o

Kommentarer
Postat av: Draken

Vad lite snö det var :D he he.. snällt av mormor med ju :) Lycka till med kursen nu, det kommer du klara galant.



Kram.

2009-02-25 @ 23:32:39
URL: http://syntdragon.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Hahaha! Jösses vad snö ni har, som skåning blir jag imponerad! Jag är så stolt över dej att du kämpar på och gör ditt bästa. Bra kämpat och hälften vunnit! Saknar dej så mycket och det är så tomt här utan dej. Puss min lilla groda!

2009-02-26 @ 09:57:32
URL: http://lottasliv.dinstudio.se
Postat av: Mamma

By the way Kaj har kackat på din stereo HAHAHAHAHA!

2009-02-26 @ 09:59:52
URL: http://lottasliv.dinstudio.se
Postat av: Emelie x2

Åh ljudböcker! :o Jag vill också ha ljudböcker på min kurslitteratur, hade vatt så nice jag klarar inte av att läsa på tåget med alla människor som trängs hela tiden. Vi har "bara" 11 böcker/kompendium för delkurs 2... Jag har aldrig varit med om så mycket böcker på universitetet förr =S Max 6 böcker per termin har det varit på andra kurser. Nu tror jag vi har 22 böcker och tjocka häften denna terminen, helt otroligt, och inte är de billiga heller =( Köpte tre begagnade böcker för 900kr ^^ jag har vissa kompendier i datorn jag hittat säg till ifall du behöver något så kan du få dem =)

2009-02-26 @ 10:03:56
URL: http://emiphoto.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0