snö + eyeliner ingen bra kombo

det har snöat som fan nu i typ två dagar.. igår morse fick jag skotta snö i mitt rum för hade glömt fönstret på glänt och under natten så hade det snöat in en massa.. hahah inte alla som får skotta snö inne inte!! ;P

imorse kunde knappt ta mig ut geneom dörren :P slog en blick på cykel "hus"stället där va nästan snö upp till taket och det va juh tur att man inte behövde gräva fram cyklen imorse utan bara sig själv.. fy fan i helvete vad kallt det va men kom till skolan dock lite sen, igen.. snön kämpar mot mig här uppe det går inget bra för mig som får kämpa mig fram i snö och blåst på glashallt underlag o.O
kom i alla fall fram till skolan och kunde delta i dagens förläsningar.. dock med smink i hela ansiktet för snö + eyeliner är ingen bra kombination..
knalla in till el-giganten påvägen hem för att handla lite dvd-skivor så att jag kunde göra recovery diskar till datorn, påvägen hem höll jag på att frysa ihjäl men dom hade i alla fall plogat fram min dörr :)
väl inne så kunde jag inte låtabli att ta en titt på termometern 17 MINUS GRADER!!! 17!! trodde fan jag skulle dö.. inte konstigt att jag frös som en gnu på antarktis, har inte tillräckligt med underhudsfett för att klara sånhär kyla.. sen är jag skåning är juh inte van vid sånna här extrema temperaturer.. o.O
när jag kolla mig själv i speglen så va jag helt rosig om kinderna.. gulligt.. or not!! sen hade jag fått alkis näsa.. va helt illröd om nästippen :P

här är en liten bild på mitt fönster.. molgan sitter i fönsterkarmen och studerar snö kaoset utanför.. :P
som du ser älskling så behöver inte jag lägga bomull mellan mina fönster.. jag har äkta vara ;)






här är en även en bild på mig sliten som få i mina nya läsglasögon :P hahaha


Kommentarer
Postat av: Draken

he he 17 minus är väl ingenting det är ju normal temp där uppe :D värre när de börjar bli 25 minus, jag får nog skicka upp lite sockar till dig :D



Värsta sexy bilden på dig me Lappdrake :)

2009-02-06 @ 17:10:30
URL: http://syntdragon.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hey såg din kommentar nu haha jag kommer aldrig bli rik jag är en dålig bloggare:-P Din stackare asså.. Du är inte van vid den här sortens kyla ju, men visst är skåne värre ändå, här räcker det om man klär på sig ordentligt iaf:-) Och shit du är skitfin i lugg ju;-D Trodde aldrig jag skulle få se dig i glasögon asså, det ser faktiskt lite porrigt ut hehe, på ett bra sätt;-)

Föresten, du är utmanad, kolla min blogg;-)

2009-02-07 @ 01:03:59
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men mitt frusna lilla hjärte barn ska jag köpa ett varmt underställ till dej så du inte fryser lika mycket?? NÄR SKAFFA DU DEJ GLASÖON?? Det har du ju inte sagt till mej.WHY??? Söt är du i lugg iaf. Puss älskar dej å saknar dej!

2009-02-07 @ 14:54:26
URL: http://lottasliv.dinstudio.se
Postat av: Malin H

Du är så fin i dina glasögon lilla nörden!

2009-02-09 @ 14:17:08
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0