jag får krupp!!!

fick ett litet ryck här idag och skulle plocka och fixa lite på mitt rum.
jag har juh då den där lilla svarta skrivbordslampan som tänder och släcker sig lite som den själv vill.. tänkte äsch det är inte hela världen ringer skebo när jag kommit lite mer tillrätta..
den ena dimmer på min spot/stålampa trilla av.. så spoten fick man tända med en tång eller försöka mula på den där pluggen, tänder stålampan en gånge och tro det eller ej men den dimmern trillade också av.. hahaha

och första gången jag öppnade en av lådorna på skrivbordshurtsen så trilla en del av handtaget av.. nästa gång jag öppna den så trilla en del av fronten av.. sen bara trillar fronten ner..
då att tillägga så är fronten lös på översta lådan i samma hurts.. kan man bli galen för midre! o.O

även så saknar mitt rum den minsta ynst till ventilation, och mitt ena fönster går inte att öppna..

att tillägga är att alla mina väggar är i betong så att sätta upp något är nästan helt uteslutet.. men skulle min kära lilla granna släppa en liten smygfis så skulle jag höra det..
skulle inte förvåna mig om väggen smulades sönder och jag fick dela rum med våran promiskuösa gay granne..


hade i alla fall en trevlig kväll igår när jag väl kommit dit..  m in telefon dog så jag stud utanför mias hus och skrek..
efter en stund så knalla jag bort till frasses (hamburgare ställe) fick låna någons telefon och lyckades få tag i henne..
stack hem tidigt dock.. typ vid 12 för jag va så sliten och trött..

nej nu har jag fått skriva av mig lite så ska fortsätta med min städning nu och handla lite mjölk innan tess kommer hem från finland :)
får ta och ringa skebo imorgon

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vet du vad du får för 1800 kr i månaden. Ett klipp å klistra rum hahahahaha!Puss lav u, miss u!

2009-02-08 @ 18:00:09
URL: http://lottasliv.dinstudio.se
Postat av: Emelie x2

Du får hyra in min lillasyster (som går sista året el) och skaffa superlim till lådan ;)

Inte helt säker på att hon har råd att ta sig upp dock då hon skaffat bil och måste lägga alla sina pengar på den. ;)

2009-02-08 @ 18:26:01
URL: http://emiphoto.webs.com
Postat av: hjulben

HaHa.....sorry....Du borde få hyresavdrag om det inte följde med en byggbeskrivning över interiören till hyres kontraktet ;)

2009-02-09 @ 02:07:02
Postat av: Malin

oh my god och jag gnäller på mitt place haha.. har du käkat på frasses än då? du måste ju bara beställa pommes menyn med varm ost och vitlök och ha sourcream and onion kryddan på, den är sweeet jao!:-P

2009-02-09 @ 04:39:05
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Malin H

Tur att jag var på msn så du kunde beklaga dig lite i alla fall.. haha! hoppas det börjar gå vägen för dig snart ^^

2009-02-09 @ 14:09:06
URL: http://usewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0