strand och shit

idag har jag haft en underbar dag på stranden med micke och henke.. micke va snäll nog att bränna två bil skivor till mig.. tack tack.. och tack för en härlig dag, vi höres snart hoppas jag och ses väl nästa gång jag är nere hoppas jag..

har inte så mycket mer att skriva nu.. har planerat på att börja köra upp till stockholm på tisdag förmiddag eller så.. sen är jag väl där en dag eller två.. och fortsätter upp till ö-vik där jag hoppas på att träffa josephine annars blir det väl raka vägen till skellefteå..
kommer att flytta den första september till korridor ( kanske redan skrivit det, noll koll)
har fått iväg ett mail till min österikiska vän Luis och borde dra iväg ett till, till en annan vän från österike, men det får vänta för det pallar jag verkligen inte göra idag..

ska snart äntligen få hämta min dator som varit på servis gud vad jag saknat den!!
ska säga hejdå till min mor och min lilla louise, som nu kommer få hitta på alla hyss utan mig..

soundtrack of today är tillängnat Luis
Tvivel av lars winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0