kickad

nada zip noll sömn för mig i natt.. vet inte varför om jag ska vara ärlig.. va helt klar vaken och kunde inte sova hur jag än gjorde.. så nu är jag övertrött, koffinkickad, sockerkickad och nickokickad.. så är helt uppe i varv!! nu ska detta bara hålla i sig i fyra timmar till hahaha.. lär däcka som en gnu när jag kommer hem..
igår köpte jag nya skor och lite smink.. eller nej det va i måndags.. allt är uppochned och utochin idag.. helt knasigt..
ska knäppa lite bilder sen och lägga upp :)

det är allt fint väder och varmt ute.. snön börjar äntligen försvinna.. och nu saknar jag familj och vänner.. vill hellst bara hem.. *gäsp* kanske dax för mer kaffe.. haha

en rolig sak.. Toni ska nog hjälpa mig att designa om min blogg i sommar..  han är en pärla :)

har börjat prata med en gammal barndomsvän på msn igen..Elli härlig flicka.. hon läser också socinom fast i Lund.. hon har sin sex månaderspraktik nu.. den har hon i Australien.. koolt!
dock så har hon fått en blod propp i benet antagligen på grund av p-pillerna..  jävla cp noob läkarna trodde först att det va ett insektsbätt.. o.O men hon åkte in akut för någon dag sen vilket va tur annars hade proppen kanske vandrat..
hoppas du blir frisk snart vännen.. *pussa på*

jag funderar ofta på vad jag skulle göra om jag fick va kille för en dag.. det hade varit roligt..  har en hel lista på saker jag skulle gjor,t tror iofs att omvärlden är glad att detta aldrig kommer inträffa.. haha..

föresten är sur subban på studenthälsan knäpp i huvudet!

soundtrack of today
If I were a boy by Beyonce feat R.Kelly
http://www.youtube.com/watch?v=ThFiWoQIUn8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0