snöpromenad, karatefylla och etik

idag har jag varit ledig med självstudier.. träffade gruppen i förmidags och gick igenom lite frågor till vårt nya grupp arbete.. däckade när jag kom hem vid 13.. och nu läser jag kap 2 i boken etnicitet.. mycket av det jag läser är sånt vi gick igenom på föreläsningen i fredags..
senare på freda kvällen drog jag över till en granne vi la lite tarot och vägledningskort.. lyssnade på skön musik och drack goda drinkar.. väldigt soft..

I lördags gick fluffy och jag ut med molgan.. vi hade roligt och molgan vist inte riktigt hur hun skulle tackla snön.. spännande läskigt men efter en timme tyckte hon att det va kallt så då gick vi hem och drack lite varmt gott tea..
nära pelle kom över börja vi och grogga och jag blev odrägligt skit cp full.. har minnes luckor och hela kittet har inte varit så full sen jag shota tequilla förtsa gången.. mådde mycket bättre än vad jag förtjänade på söndagen.. inte ett dugg bakis kan kanske bero på att jag vaknade och fortfarnde va full drack vatten och åt lite.. vi åt på mac sen.. dom har as goda veggi burgare och mumsig ost dip :)



 

 
Soundtrack of today:
falling awake by Gray Jules
http://www.youtube.com/watch?v=lM2dlfuo-xQ


dom bruna brädorna som syns i snön är ryggen på ett gäng bänkar.. det va mycket snö på lekplatsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0