skåne

jo som ni alla säkert redan vet så är jag i skåne igen.. har varit här i snart två veckor, har tyvärr inte hunnit eller orkat träffa alla än.. jag vet det är en smula halvkasst av mig..
och snart så försvinner jag igen.. blir metaltown och sedan metalcamp.. varit en jävla massa klödd med metaltown.. hur man ska ta sig upp, vars man ska sova..
på denna korta tid så har jag redan hunnit bli små sur på en vän.. kanske jag som är lättretad eller han som är ego svårt å säga.. men jobbigt att man redan lyckats bli besviken på folk.. blir så jävla trött.. varför sårar dom, varför ser dom bara till sina egna behov och skiter i andras.. varför är det bara jag som ska ställa upp och inte få något tillbaka.. gissar på att det aldrig kommer att bli bättre, förstår inte ens varför jag är förvånad och besviken.. jag har i alla fall kommit fram till varför jag inte sätter mig i ett förhållande, för det slutar alltid skit och varför lägga energi på något som ändå kommer att gå åt helvete? inte för att detta va något förhållande mer än vänskap men dock så är grund principen den samma..  

jag lyckades gå nästan två veckor utan ångest.. men fan det sket sig igen.. tillbaka på ruta ett, har i några dagars tid längtat efter självskador.. kanske borde ringa min terapeut och få prata av mig tror dock hon har semester..
a fuck it jag pallar inte snacka om skiten i vilket fall som..
ska bli bättre på att skriva här med, vet att jag inte skrivit något på typ en månad eller mer..


soundtrack of today
Everybodys fool by evanescence

Kommentarer
Postat av: Jocke

Krama om,

ha de massa skoj på festivalerna vännen min Jag lyssnar om du vill prata av dig.



kram kram kram <3<3<3<3<3

2009-06-24 @ 21:34:27
URL: http://syntdragon.blogspot.com/
Postat av: Malin

kramar och röj Du är saknad i norra delarna just so you know!

2009-06-25 @ 09:23:17
Postat av: Lilly

Lägga till varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 02:04:50
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0