sämst

jag är helt medveten om att jag inte uppdaterat här alls under de senaste månaderna.. jag har nästan en smula dåligt samvete..
- skolan har gått bra klarade juridiktentan så det känns skönt för mångar har tydligen haft svårt med den tidigare år.. har bljat ett nytt moment som mest känns som repition av samhälls kunskapen i gymnasiet O.o vi har även börjat med proffesionella samtal, väldigt lärorikt och något jag kommer ha användning för hela livet..
- Smulan (bilen) går fint nu igen när jag fick bytat bultarna till vinterdäcken, har träffat en vän som kan hjälpa mig att trycka in en motorvärmare och lite sånt, det känns jävligt skönt..
- måendet har varit väldigt dåligt de senaste tre veckorna eller så.. mycket ångest och trillat tillbaka till gammla dåliga vanor en del, det har varit ganska illa denna gången också.. borde kanske sökt upp läkare men tror inte dom kunnat göra så jätte mycket ändå för är inte säker på att det behövdes sys.. men det är försent i nu läget i vilket fall som och gjort är gjort tyvärr.. idag har jag mått mycket bättre än på länge varit riktigt uppåt och de i min närhet har nog reagerat lite på den skillnades som bara skedde över en natt..
jag tror förklaringen är att jag faktiskt fått datum på när personlighetsutredningen ska ske så jag får veta om där är något och jag ska på "studiebesök" på passage den hästunderstöda behandlingen att det faktiskt börjat hända något på alla fronter och bollen är i rullning och jag börjar faktiskt se en ljusning i denna långa tunnel som varit så mörk..
mamma freak självklart det är väl hennes jobb som mamma, tycker att jag ska hoppa studierna å lägga in mig på psyket och flytta tillbaka till skåne.. vilket jag inte tror är lösningen, skulle nog bli tokig efter bara någon dag.. och jag tror det blir bättre nu när jag ska få svar på några av mina frågor..
det känns mycket bättre nu och jag tror att det kommer bli bra, idag orka jag vara delaktig i skolan och inte bara vistas på den obligatoriska träffen.. jag känner mig pepp på livet igen..
- övrigt, jag har träffat någon liten toy boy - det är trevligt och han är snäll, han har varit ett enormt stöd nu när jag varit nere.. tror faktiskt inte han vet vilken trygghet jag faktiskt fått av bara hans närvaro..
- skåne, jag flyger ner nu den 21 och stannar tills efter nyår kommer nog tyvärr inte ha tid eller ork att träffa alla så det blir bara det närmaste vännerna och familjen.. måste skriva en skol uppgift som ska vara klar precis efter lovet..

Soundtrack of today
The Crawl by Placebo

detta va en lite kort uppdate hur livet ser ut nu.. skriver väl några rader till när jag faktiskt har något vettigt att säga..
jag skulle vara snäl mot min kära vän Peter och lägga upp en nyare bild på mig själv men hade inga på denna HDDn så lägger därför upp en liten bild på min kära Smula.. :)


Kommentarer
Postat av: hjulben

Härligt att det går framåt för dig, jag är jätteglad för din skull :)...haha, tack för bilden ;)

2009-12-12 @ 00:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0