bra bromsar och gott te..

Hemma i skellefte nu.. kom kl 5 imorse ca, hemfärden gick bra, bortsätt från några nära döden upplevelser.. har kommit fram till att norrläningar inte ska ha körkort. nog för att jag inte är någon elit förare men så vårdslös i trafiken som folket här uppe verka vara är jag inte.. höll på att krocka vid högakustenbron när ett pucko med stopplikt körde rakt ut framför nosen på mig.. vid högakusten är hastighetsgränsen 110.. tur att bromsarna va bra för trotts en pallnit satt jag nästan i röven på idioten.. glad va jag då inte..
stanna i ö-vik och hälsa på Josephine hon bjöd på te och vi hade en mysig kväll.. körde där ifrån vid 21 lite senare än räknat, blev väldigt trött på vägen såå körde in på en liten parkering vid sidan av vägen och sov några timmar..

Idag är jag sjukt trött och lär somna snart, kollar på Rise of the lycans skulle sett den med Toni i sommar men blev tyvärr inte så..

Soundtrack of today
ghosts on the radio, Steal my romance

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken diss! Jag får ju mitt i september, förhoppningsvis:-P Fast min körlärare är strängast på skolan så jag blir nog en sån där elitförare hehe;-) Hur var det att köra genom typ hela Sverige då?

2009-08-15 @ 18:38:38
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja du vet hur jag är, jag måste bara flytta lite ibland haha. Fast jag tror jag stannar i Sthlm faktiskt:-) Jag vet inte var jag ska bo än, i värsta fall hos killen men jag har några lägenheter på gång så hoppas hoppas!



Nästa gång får du stanna i Sthlm med, om du vill kan jag flytta lite utanför så du slipper köra mitt i smeten;-P



Du ska på återträffen på Tekniskan va?:-)

2009-08-16 @ 18:21:34
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Malin

Återträff och återträff.. Estetlinjens tio års jubileum i november eller när det nu var:-)

2009-08-17 @ 16:25:54
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Draken

Sickna jävla pundaridioter det finns ibland ja... en del ska inte ha körkort märker man ju som sagt,, inte du nu då alltså utan han som körde ut framför dig.



Ha de gott o sköt om dig,, kram <3

2009-08-29 @ 11:53:23
URL: http://syntdragon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0